Toate operatiunile de service se desfasoara pe masini Wintersteiger, firma care este lider mondial in domeniu, iar toate materialele si consumabilele care se folosesc in operatiunile de service sunt de cea mai inalta calitate, brandurile SWIX si TOKO, de asemenea lideri mondiali in domeniu. Specialistii care lucreaza pe aceste masini au fost instruiti in cele mai mici amanunte in Austria la sediul companiei Wintersteiger, fiind certificati in a executa asemenea operatiuni.
  • PREGATIREA ECHIPAMENTULUI DE SCHI/SNOWBOARD

Aceasta operatiune include acolo unde este cazul atat montarea/demontarea legaturilor de schi/snowboard cat si reglarea acestor legaturi conform cerintelor pe care clientul le are. (stilul de schi, starea partiei pe care va schia, etc.)  Curatarea talpii schiurilor/snowboardului pe banda de slefuire a masinii Wintersteiger Sigma SBI.

  • UMPLEREA CU COFIX (UC)

Aceasta operatiune consta in umplerea propriu-zisa cu cofix a zgarieturilor ramase dupa slefuire, cu pistolul Wintersteiger Polyman. Imediat dupa aceasta se repeta operatiunea de slefuire executata anterior pe banda masinii Wintersteiger Sigma SBI, urmarindu-se netezirea si eliminarea surplusului de cofix care mai exista pe talpa schiului/snowboardului.

  •  ALEGEREA MODELULUI PENTRU STRUCTURA TALPII SCHIULUI/SNOWBOARDULUI (ST)

    Aceasta operatiune are doua faze:

• Din cele 42 de programe disponibile pentru structura talpii schiului/snowboardului, clientul isi alege modelul de structura a talpii in functie de stilul propriu de schi (este indicat sa cereti parerea specialistului care va efectua operatiile).

• A doua faza consta in executarea propriu-zisa a operatiunii de formare a structurii talpii schiului/snowboardului conform programului ales de client la masina Wintersteiger Sigma SBI pe modulul pietrei cu diamant.

  • Pregatirea schiului/snowboardului pentru ascutirea canturilor (AC)

 

Aceasta operatiune consta in ascutirea automata a anturilor schiului/snowboardului atat cele laterale cat si cele de la baza talpii la masina Wintersteiger Trimjet.

 

Aceasta operatiune are doua faze:

a. Se selecteaza programul dorit de catre client de la panoul digital. La fel ca si la masina Wintersteiger Sigma SBI programul pentru ascutirea canturilor se alege in functie de caracteristicile schiului/snowboardului si de stilul fiecarui schior in parte. Astfel avem posibilitatea de a ascuti canturile laterale la unghiuri de 89 / 88,5 / 88 / 87,5 / 87 / 86 grade iar cele de la baza la unghiuri de 0,5 / 0,75 / 1 / 1,25 / 2 grade, toate acestea efectuandu-se cu pietre ceramice de ultima generatie si de cea mai buna calitate.

b.Se pozitioneaza schiul/snowboardul pe masina Wintersteiger Trimjet care dupa aceea il va prelua automat urmand operatiunile alese de client si selectate din panoul de comanda. Asa cum se observa si in poza alaturata, masina este prevazuta cu 4 discuri ceramice pentru canturile laterale ale schiului/snowboardului si 2 discuri ceramice pentru canturile de la baza talpii.

  • Ceruirea schiului/snowboardului (CR)

Finalizarea operatiunilor de intretinere/reparare se efectueaza la masina Wintersteiger Waxjet. Cu ajutorul acestei masini schiul va capata forma finala si va fi pregatit de partie.

Aceasta operatiune are doua faze:

  • Cilindrul preincalzit al masinii Wintersteiger Waxjet se unge cu ceara care se incalzeste la o temperatura de aprox. 60 grade. Schiul va fi rulat pe intreaga suprafata a talpii pe acest cilindru preincalzit si astfel va beneficia de o ceruire uniforma si profunda fiind pregatit pentru ultima operatiune a procesului de service.
  • Intreaga suprafata a talpii schiului va fi rulata pe cilindrul cu peria de nylon care ii va oferi imediat schiului/snowboardului un finisaj impecabil si un aspect ca si cel din ziua achizitionarii.
.
.
.